INFORMACJA DLA KLIENTEK

Drogie Klientki,
w pilnych sprawach – np. przy anulowaniu zamówienia lub innych ważnych kwestiach – zachęcamy do kontaktu telefonicznego 📞
Na pozostałe wiadomości e-mail odpowiadamy do 72 godzin roboczych. Dziękujemy za cierpliwość! 💌

Chcesz anulować zamówienie?
Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia e-mailowego – zadzwoń!
Brak potwierdzenia = wysyłka paczki.
Nieodebranie paczki wiąże się z obciążeniem kosztami wysyłki.


Na adres e-mail zostanie wysłany odnośnik do ustawienia nowego hasła.

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

Rejestracja na tej stronie umożliwia dostęp do statusu i historii zamówień. Wystarczy wypełnić poniższe pola, a my błyskawicznie utworzymy nowe konto. Poprosimy Cię tylko o informacje niezbędne do przyspieszenia i ułatwienia procesu zakupu.
Logowanie